Zagęszczarka płytowa nawrotna Wacker Neuson DPU 6555Heap Prace ziemne
Dzięki swojej ogromnej sile zagęszczania w połączeniu z szybkim ruchem do przodu i wstecz, zagęszczarka DPU6555 oferuje niezwykle wysoki poziom wydajności. Jest wszechstronnym urządzeniem we wszystkich miejscach pracy, gdzie stawiane są bardzo wysokie wymagania w zakresie wydajności. Ponadto oferuje doskonałe właściwości pod względem trwałości i wygody obsługi. Optymalne obszary zastosowań to zagęszczenie warstwy przeciwmrozowej oraz warstw nośnych w konstrukcjach dróg, ścieżek i parkingów, jak zagęszczanie przy wypełnianiu wyrobisk pod budynkami. Dzięki częstotliwości 69 Hz, zagęszczarka DPU6555 może być powszechnie stosowana, umożliwiając zagęszczanie ciężkiej nawierzchni brukowej. Model w wersji DPU6555Hec jest wyposażony w Compatec, układ kontroli zagęszczenia firmy Wacker Neuson.
Parametry eksploatacyjne:
- ciężar roboczy kg 518
- siła odśrodkowa kN 65 65 65 65
- rozmiar płyty roboczej (szer. x dł.) mm 550 x 900
- grubość płyty roboczej mm 12
- wysokość (prześwit) mm 861
- szerokość robocza (z płytami rozszerzającymi) mm 860
- częstotliwość Hz 69 69 69 69
- Wibracje dłoń/ramię m/s² < 2.5
- posuw do przodu maks. (w zależności od warunków podłoża i otoczenia) m/min 28
- wydajność powierzchniowa maks. (w zależności od warunków podłoża i otoczenia) m²/h 1.445
- zdolność pokonywania wzniesień % 46,6
- Wysokość transportowa mm 1.521
- długość transportowa mm 1.060
- szerokość transportowa mm 780
- masa transportowa kg 530
parametry silnika:
- typ silnika Chłodzony powietrzem jednocylindrowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny
- producent silnika Hatz
- silnik 1D81S
- pojemność skokowa cm³ 667
- moc silnika maks. (DIN ISO 3046 IFN) kW 10,1
- przy prędkości obrotowej 1/min 3.600
- moc silnika (moc znamionowa) (DIN ISO 3046 IFN) kW 9,6
- przy prędkości obrotowej 1/min 2.800
- moc robocza (DIN ISO 3046 IFN) kW 6,8
- przy prędkości obrotowej 1/min 3.010
- zużycie paliwa napędowego l/h 1,9
- pojemność zbiornika paliwa l 6
- transmisja siły z silnika napędowego przez sprzęgło odśrodkowe i pasek klinowy bezpośrednio do wibratora.
- typ paliwa napędowego Olej napędowy